sobota, 14 czerwca 2014

BORASOL-czy kiedykolwiek wpadł Wam w łapki?;-)


Produkt , który stosuje zaraz po przemyciu twarzy płynem micelarnym.
Działanie:
Borasol zawiera substancję czynną kwas borowy o działaniu przeciwgrzybiczym i przeciwbakteryjnym. Lek jest wskazany do odkażania w stanach zapalnych skóry, wypryskach, oparzeniach, stłuczeniach, obrzękach zapalnych tkanek miękkich. Na wacik niewielka ilosc płynu wystarczy by przemyc raz dziennie oczyszczona skórę.
Cena to ok 4 zl.w aptece za 100g


Przeciwwskazania:Nadwrażliwość na kwas borowy. Nie stosować u niemowląt i dzieci do 11 r.ż., a także na rozległe rany i skaleczenia otwarte. Nie stosować długotrwale. Nie łączyć z koloidalnymi roztworami srebra, metenaminą, balsamem peruwiańskim.

Żródło: internet
Na mojej skórze zachowuje się  bardzo dobrze. Stosuję go raz dziennie -wieczorem, jak już wspomniałam wyżej po uprzednim przemyciu twarzy płynem micelarnym :-)
Raz dziennie moim zdaniem wystarczy by też za bardzo skóry nie wysuszyc , ponieważ nadmierne wysuszenie może z kolei prowadzic do większej produkcji sebum i będziemy się jeszcze bardziej świecic. 
Na mojej skórze zachowuje się spokojnie, nie uczula ani nie podrażnia. Daje uczucie wysuszenia drobnych , nawet ropnych niedoskonałości powodując ich szybsze gojenie.
Szczerze mówiąc to zawsze muszę miec mały zapasik tego płynu, bo nie wyobrażam sobie już wieczornego z nim seansu;-) 
Pewnie zastanawiacie sie skąd go wytrzasnęłam ?;-) 
Otóż spokojnie-poleciła mi go kosmetyczka juz jakiś czas temu więc niepewna gdyż to jednak kwas ,ale z nadzieją postanowiłam "działac" i sie nie zawiodłam .
 Tak więc z czystym sumieniem mogę go polecic :-)!

Napiszcie jeśli stosowałyście kiedykolwiek ten płyn i jakie macie o nim zdanie ?
Bedę wdzięczna za każdy komentarz:-) 



1 komentarz:

  1. Używałam przez długi okres borasolu, chyba ze 4 opakowania zużyłam albo i więcej :) mi się bardzo dobrze sprawdzał tylko nie wiem dlaczego o nim zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:-)
To dla mnie bardzo cenne, mobilizujące i na pewno to docenie:-)

Liczę,że jeszcze mnie odwiedzisz, skomentujesz .. i dodasz do obserwowanych jeśli spodobają Ci się posty:-)

Pozdrawiam :-)))