wtorek, 17 czerwca 2014

KOBO- Trwały podkład matujący.

Dzisiaj chcę Wam opowiedziec o podkładzie firmy KOBO -Matt make up.
Może na początek nie będę zdradzac czy jestem z niego zadowolona;-)
 tylko opowiem o nim troszkę .
Jest to podkład jak widac matujący więc powinien byc idealny dla osób
 o tłustej i miesznej cerze.
Zakupiłam kolor 102 Medium Beige 
Dostępny w drogerii NATURA.
Cena to ok. 20 zł. za 30 ml.
 Zakręcane , zwykłe plastikowe opakowanie.


Ok. wiec do konkretów;-) 

Podkład powinien wg producenta:
-kryć niedoskonałości bez efektu maski,
-pochłaniać nadmiar sebum i kontolować jego wydzielanie ,
-nie blokować porów
Więc moim zdaniem podkład spełnia wszystkie z wymienionych :-)
stosowałam go przez ok. pół roku i zużyłam ok. 5 tubek 40 i 30 ml.
Jak dla mnie to numer 1 z podładów które miałam do tej pory w swoim życiu. Naprawdę jest śwetny!
Rozprowadza się bardzo dobrze na skórze, kryje niedoskonalości i ma bardzo delikatny, kremowy zapach .
Z wydzielaniem sebum też nie było problemów tak więc chyba rzeczywiście je pochłaniał;-)
 Polecam go każdemu kto ma problemy ze świeceniem skóry i drobnymi niedoskonałościami. 
Moim zdaniem radzi sobie z tym znakomicie!
Cena myślę też jest bardzo dobra w stosunku do jakości produktu . 
Dodatkowy plus za opakowanie , bo jeśli lubię dany produkt to przecinam opakowanie i wyduszam do samiutkiego końca :-)


A Wy co o nim sądzicie?
Rozczarował Was ten podkład czy wręcz przeciwnie?
A może dopiero stoicie przy drogeryjnym regale i zastanawiacie sie czy go zakupić?

10 komentarzy:

  1. Tego nie miałam, ale zazwyczaj co lato kupuje podkład matujacy z sensique za chyba 6 czy 7 zł i tez jest super. Teraz nie kupię bo mam spory zapas podkładów ale przy okazji przyjrze się temu Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mam akurat przerwę ... bo testuję inny:-)
    Ale KOBO zawsze pozostanie moim ulubionym i bedę do niego wracać.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego podkładu. Jestem ciekawa jak się prezentuje na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrany kolor prezentuje się moim zdaniem świetnie i dobrze się go rozprowadza:-)

      Usuń
  4. Wypróbuje na swojej mieszanej :)
    ps. powodzenia w blogowaniu ryba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go :) może kiedyś ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na etapie, stoję przy drogeryjnym regale i nie wiem co zrobić :)
    Chyba wypróbuję.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnaś by zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:-)
To dla mnie bardzo cenne, mobilizujące i na pewno to docenie:-)

Liczę,że jeszcze mnie odwiedzisz, skomentujesz .. i dodasz do obserwowanych jeśli spodobają Ci się posty:-)

Pozdrawiam :-)))