sobota, 7 lutego 2015

Farmona Herbal Care

 
Hej .
Dzisiaj nowe wyzwanie ,ale tym razem coś dla włosów i skóry głowy;)
Szampon pokrzywowy i regenerująca odżywka w sprayu firmy FARMONA -Herbal Care.


Zakupiłam dzisiaj w Biedronce szampon i odżywkę w sprayu ( nowości ).
Będę testowała ten zestaw przez miesiąc myjąc i stosując odżywkę co drugi dzień ( bo tak myję włosy).
Dlaczego się zdecydowałam na kupno tych produktów?
Od jakiegoś czasu miewam lekkie swędzenie skóry głowy co myślę jest spowodowane nadmiernym wysuszeniem dlatego szukałam szamponu i odżywki ,która temu zaradzi i odżywi skórę głowy.


Regenerująca odżywka w sprayu
Różaniec górski wzbogacony o kiełki pszenicy i aloes.
Dodatkowo ceramidy i witaminy
oraz naturalny prebiotyk -inutec  
do włosów przesuszonych ,po trwałej lub farbowaniu
nie zawiera: parabenów, sztucznych barwników i alkoholu.
pojemność 200 ml ,cena 6,99
 
Efekty o jakich pisze producent to:
-zdrowe, odżywione i zregenerowane włosy;
-zwiększona ochrona przed wysuszeniem;
-jedwabista miękkość i gładkość;
-mocne ,pełne witalności włosy.
 
 
 
 
 
 
 
Szampon pokrzywowy
zawiera substancje myjące na bazie kokosu
świeże liście pokrzywy
oraz bio-complex
nie zawiera: formaldehydu i parabenów.
pojemność 300 ml, cena 6,99
 
Efekty:
-lekkie, puszyste , świeże włosy;
-likwidacja łojotoku i podrażnień skóry głowy;
-jedwabista miękkość i delikatność ;
-zwiększona podatność na układanie.
 
 
 
 
Zobaczymy jak skóra głowy i włosy będą się czuły po miesiącu .
Jak na razie wszystko jest obiecujące ;)
 
 
 
Macie te produkty?
Może używałyście czegoś podobnego?
 
 
 
 
 

18 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je, ale na razie nie kupiłam. Nie chcę aby za długo leżały, a teraz weszły do oferty Biedry na stałe więc zawsze można je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zapas,ale potrzebowałam zmiany...Biedronka ma teraz dużo nowości kosmetycznych na stałe co mnie bardzo cieszy:)

      Usuń
  3. Koniecznie daj nać co i jak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szampony pokrzywowe, sprawdzają się u mnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) wierzę że u mnie też się sprawdzą:)

      Usuń
  6. Czekam na opinię,zaciekawiły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam szampon i powiem szczerze kupiłam go gdy moje włosy były strasznie osłabione, efekt był dość dobry :) włosy były sprężyste i miłe w dotyku także jest to na pewno dobrzy naturalny szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że u Ciebie szampon się sprawdził:) mam nadzieję że u mnie będzie podobnie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:-)
To dla mnie bardzo cenne, mobilizujące i na pewno to docenie:-)

Liczę,że jeszcze mnie odwiedzisz, skomentujesz .. i dodasz do obserwowanych jeśli spodobają Ci się posty:-)

Pozdrawiam :-)))