sobota, 31 stycznia 2015

Płyn Micelarny -Garnier

 
Hej :)
Dzisiaj jak już po tytule można się domyślać będzie mowa o płynie micelarnym z firmy Garnier.
Nie mam pojęcia czemu do tej pory jeszcze o nim nie wspomniałam,ale chyba tak to jest że to co czasami jest najbliżej Nas pozostaje niezauważone ;)
Ale ok, bez zbędnej filozofii piszę o nim teraz więc lepiej późno niż wcale :)))
No i jako że dzisiaj ostatni dzień stycznia to i post wyjątkowy.
 
Pewnie każda Was już o nim słyszała i miała ten płyn ,bo dość dużo z Was o nim pisze i to hit co u niektórych minionego roku .:)u mnie zresztą też.
A więc do setna...
 
 
Płyn jest pojemności 400 ml za który zapłacimy od 12 -19 zł. Zależy od promocji i danej drogerii.

 
Jak widać przeznaczony dla skóry wrażliwej , ale także jak pisze producent na odwrocie również do każdego typu cery:)
Usuwa makijaż , oczyszcza i koi.
Bezzapachowy na co najmniej 200 zastosowań.
Buteleczka plastikowa ,stabilna.


Zamykana dość masywnie z otworem , który w stopniu średnim pozwala na wydobycie płynu:)

 
 
Skład również zadowala.
 
 
Moja opinia:
 
Uwielbiam ten płyn!!!
Nie uczulił ,nie podrażnił.
Skóra jest po nim świeża i delikatna.
Dokładnie zmywa makijaż także ust i oczu.
To moje trzecie już opakowanie i jestem z niego naprawdę zadowolona.
Wiele płynów już używałam ,ale po żadnym moja skóra nie była tak "spokojna"
bez jakiegokolwiek ściągania czy podrażnienia.
Polecam tym osobą które go jeszcze nie miały:)
u mnie oczywiście na trzecim się nie skończy,będę do niego stale wracać:) 
 
 
 
 
Jest ktoś kto o nim nie słyszał i nie miał?
Jakie są Wasze odczucia po stosowaniu tego płynu?
 
 
 
Aaa i jeszcze jedna ciekawostka;)
w Biedroneczce są teraz super organizery:D
 
 

Miłego wieczorku:)))

17 komentarzy:

  1. Mam dwa opakowania ale czekają na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, jak wykończę mixę i bebeauty to sięgnę po Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jak do tej pory najlepszy jaki miałam:)

      Usuń
  4. Mam fioletową wersję i nawet spoko, ale tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i również uwielbiam ten płyn micelarny. Jak tylko pojawią się w Rossmannie nowe płyny Garnier to na pewno je też przetestuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy biedronkowy Be Beauty mi się znudzi, ten jest pierwszy w kolejności do wypróbowania :) Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili - będzie mi baaardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam ,ale czytalam juz pozytywne opinie.wiec moze sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:-)
To dla mnie bardzo cenne, mobilizujące i na pewno to docenie:-)

Liczę,że jeszcze mnie odwiedzisz, skomentujesz .. i dodasz do obserwowanych jeśli spodobają Ci się posty:-)

Pozdrawiam :-)))