niedziela, 15 marca 2015

Fryzury :)

Hej :)
Od zawsze lubiłam czesanie i fryzury a oklepane koki i zwykła kitka zawsze mnie drażniły i zaczęły już nudzić dlatego postanowiłam zacząć tworzyć na głowie swojej córeczki inne, słodkie fryzury na bazie warkocza które moim zdaniem idealnie nadają się dla dziewczynki w jej wieku :do szkoły ,na cieplejsze dni a także na jakieś wyjście się przydadzą i myślę że nawet dorosła kobieta znajdzie jakąś fryzurkę dla siebie:)))

Oto kilka propozycji: (dużo zdjęć)

















I jak Wam się podobają?
Dla mnie każda jest wyjątkowa tym bardziej że robiłam je wszystkie pierwszy raz :)))

8 komentarzy:

  1. Kompletnie nie umiem robić warkoczy, a te są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo a ten warkocz zwie się holenderski i super nadaje się na takie fryzury i pleciemy go pod spód ;)
      zachęcam do spróbowania na sobie ,uważam że warkocze są super na wiosnę ;)

      Usuń
  2. Piękne warkocze...ja swojej córce ledwo warkocza umiem zapleść heh....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobieranego nauczyłam się już w podstawówce i zawsze bardzo lubiłam czesać .A moja córcia to lubi więc czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:-)
To dla mnie bardzo cenne, mobilizujące i na pewno to docenie:-)

Liczę,że jeszcze mnie odwiedzisz, skomentujesz .. i dodasz do obserwowanych jeśli spodobają Ci się posty:-)

Pozdrawiam :-)))