niedziela, 22 marca 2015

Tatuaż na usta;)

Hej:)
Dzisiaj taki sobie śmieszny post ,bo będzie o tatuażu na ustach.
Dowiedziałam się o takowych na YouTube i jak tylko zobaczyłam na allegro to oczywiście zamówiłam z ciekawości;)


Wzorów jest mnóstwo ,ale mi akurat ten przypadł do gustu;)

A jak go przyklejamy?


Jak standardowy tatuaż.
Pewnie każdy miał kiedyś taki , kartonik z folią ,który najczęściej był w gumach;)
I tutaj jest wszystko identyko...wycinamy jedną część ust;) docinamy do rozmiaru swoich, odklejamy folię ,przykładamy do ust , zmoczoną ściereczką dociskamy papierek i włala;)
Po ok 15 sek. mamy tatuaż :)))
Drugą część ust robimy jak wyżej;)
 
 

Na opakowaniu jest 40 sek. ale mi to szybciej poszło;)

Jeśli chodzi o samą aplikację to przyznam że śmiesznie się robiło tatuaż na ustach i o ile samo przycięcie nie jest trudne tak przyklejenie idealnie do ust wymaga już nieco wysiłku;)
Trochę może się obsunąć (co mi się zdarzyło ), ale też usta to nie płaska powierzchnia więc poziom trudności jest wyższy:)
Po przyklejeniu czuć ściągnięcie ust aż takie ich zmarszczenie i lekki dyskomfort .
Jeśli zatem chodzi o trwałość to hmmm mizernie nie powiem, ale jest słabo.
Po ok. 15 min tatuaż zacznie się ścierać i lekko odrywać.
Tak więc na jakieś wyjście np. sylwka raczej bym ich nie przykleiła i w ogóle nie warto .
1 szt. /2 zł.
Także jak ktoś chce dla śmiechu spróbować to polecam ,ale cudów się nie spodziewajcie.

I jeszcze pokaże jak to wyglądało na moich ustach;)))




Haha śmiesznie:)
A Wy robiłyście już taki tatuaż na ustach ,jak wrażenia ?

Aaa i mam nadzieję że jutro uda mi się podać zwycięzcę rozdania :D
Miłego wieczorku:)

18 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę :) Śmieszna sprawa :D Szkoda tylko, że tak krótko się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że akurat ode mnie ;)
      Warto spróbować :)

      Usuń
  2. wygląda to całkiem zacnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, szkoda, że trwałość średnia... ;/ bo można było by poszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ,ale trochę krzywo mi wyszło i jadłam po...może u innych wyjdzie trwalej.
      Warto sprawdzić na sobie. Zabawa super: )

      Usuń
  4. wow juz mnie nic nie zdziwi :) POzdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, czego to ludzie nie wymyślą ;)
    Również pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt fajny,szkoda tylko,że taki krótki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł i efekt naprawdę ciekawy.Coś innego:) Szkoda,że słabo się trzyma ale dla zabawy i ja chętnie sobie taki zrobię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:-)
To dla mnie bardzo cenne, mobilizujące i na pewno to docenie:-)

Liczę,że jeszcze mnie odwiedzisz, skomentujesz .. i dodasz do obserwowanych jeśli spodobają Ci się posty:-)

Pozdrawiam :-)))